دیزل ژنراتور پرکینز لوری سومر Perkins – Leroy Somer Diesel Generator
تاریخ انتشار   1397/06/06 10:33
بازدید   1886

دیزل ژنراتور پرکینز لوری سومر Perkins – Leroy Somer Diesel Generator

دیزل ژنراتور پرکینز لوری سومر انتخابی دقیق برای آنها که کیفیت مهمترین فاکتور تصمیم گیری آنهاست .

ژنراتور لوری سومر ساخت فرانسه

شرکت لوری سومر فرانسه (Leroy Somer) همچون شرکت استمفورد (STAMFORD) انگلستان یکی از کمپانی های بزرگ و قدرتمند تولید کننده ژنراتور در دنیا است. شاید بتوان ژنراتور های این شرکت را از استمفورد انگلستان نیز برتر دانست! این شرکت بازه وسیعی از ژنراتور ها را در کاربری های متنوع و توان های مختلف تولید می کند .کارخانه اصلی این شرکت در کشور فرانسه می باشد.

ژنراتور لوری سومر در ایران

ژنراتور های لوری سومر متاسفانه علیرغم کیفیت بالای محصولات خود حضور بسیار ضعیف تری در مقایسه با ژنراتور های استمفورد و مکالته در بازار ایران داشته اند. همین امر سبب استقبال کمتر تولید کنندگان دیزل ژنراتور از این برند گردیده است. همچنین این مسئله سبب کاهش فراوانی قطعات یدکی این ژنراتور ها در مقایسه با سایر ژنراتور های هم گردیده است.

کمپانی FG Wilson فرانسه

کمپانی FG Wilson به عنوان یکی از بزرگترین پکیجرهای دنیا دیزل پرکینز را با ژنراتور های لوری سومر فرانسه کوپل می نماید. خالی از لطف نیست که بدانید بخشی از سهام شرکت لوری سومر متعلق به پرکینز انگلستان می باشد.

تولید کننده دیزل ژنراتور پرکینز لوری سومر در ایران

* شرکت پایور دیزل آسیا توانایی ارائه دیزل ژنراتور های پرکینز لوری سومر را در توان های مختلف و در مقیاس انبوه به مشتریان دارد.

در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر در مورد دیزل ژنراتور های پرکینز لوری سومر این مجموعه آماده پاسخ گویی به سوالات شما میباشد.